206 Animación



Unirse al foro, es rápido y fácil

206 Animación

206 Animación

¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Foro del grupo de animación de 1ero de la escuela Serra i Abella.


3 participantes

    Algunes preguntes

    Rosy
    Rosy


    Posts : 5
    Join date : 26/09/2014

    Algunes preguntes Empty Algunes preguntes

    Mensaje por Rosy Dom Sep 28, 2014 11:36 pm

    Hola a tothom! Rosy al aparato!

    No sé si això va aquí però, crec que lo de crear el fòrum ha estat molt encertat i serà una eina que utilitzarem molt, gracies Albert!
    Ah! en principi per aquí m'agradaria escriure en català, per diversos motius, en l'àmbit educatiu em surt català i perquè així el practico
    que crec que em fa falta. (ja veureu les faltes xD)


    I aquí les meves preguntes:
    Al apartat "calendari" tothom pot afegir qualsevol dada o només ho pots fer tu Albert?
    Si es el segon cas, si us plau podries ficar el lliurament del treball sobre els diferents narradors de Guió?  s'ha de lliurar el dia 9 d'Octubre.
    També pots ficar la sortida al museu del cinema del dia 2 de sept.
    Creus que això de modificar el calendari ho podries ficar de manera que qualsevol usuari pugui escriure?



    Per cert, que us sembla crear un apartat de "pelis online de classe" dins de "Recursos e interès cultural" jo ja he buscat un enllaç de la peli
    Ciudad de Dios i us ho volia passar perquè poguéssiu accedir. La meva idea es només ficar dins d'aquest apartat les pelis que hagin citat al curs. Si voleu ficar pelis per recomanar als companys podríem crear un altre apartat per això.


    Salutacions! Que gaudiu del poc diumenge que queda i ens veiem demà a les clases!

    Rosy
    Gurggy (Albert)
    Gurggy (Albert)


    Posts : 25
    Join date : 24/09/2014
    Age : 30
    Location : La Garriga

    Algunes preguntes Empty Re: Algunes preguntes

    Mensaje por Gurggy (Albert) Lun Sep 29, 2014 11:21 am

    Rosy escribió:Hola a tothom! Rosy al aparato!

    No sé si això va aquí però, crec que lo de crear el fòrum ha estat molt encertat i serà una eina que utilitzarem molt, gracies Albert!
    Ah! en principi per aquí m'agradaria escriure en català, per diversos motius, en l'àmbit educatiu em surt català i perquè així el practico
    que crec que em fa falta. (ja veureu les faltes xD)


    I aquí les meves preguntes:
    Al apartat "calendari" tothom pot afegir qualsevol dada o només ho pots fer tu Albert?
    Si es el segon cas, si us plau podries ficar el lliurament del treball sobre els diferents narradors de Guió?  s'ha de lliurar el dia 9 d'Octubre.
    També pots ficar la sortida al museu del cinema del dia 2 de sept.
    Creus que això de modificar el calendari ho podries ficar de manera que qualsevol usuari pugui escriure?



    Per cert, que us sembla crear un apartat de "pelis online de classe" dins de "Recursos e interès cultural" jo ja he buscat un enllaç de la peli
    Ciudad de Dios i us ho volia passar perquè poguéssiu accedir. La meva idea es només ficar dins d'aquest apartat les pelis que hagin citat al curs. Si voleu ficar pelis per recomanar als companys podríem crear un altre apartat per això.


    Salutacions! Que gaudiu del poc diumenge que queda i ens veiem demà a les clases!

    Rosy

    Tothom pot escriure la data del calendari, la idea és que es faixi un post amb l'informació al titol ( sí, molt simple XD ). He estudiat la forma de fer-ho online rollo Google Docs ( però amb un calendari ), ja que el calendari del foro sembla ser que no el puc tocar... És automátic ( cumples y eso dels membres del foro ).

    Ja he creat el apartar per a les pelis. Ara faig els posts de les entregues que has mencionat Smile merci

    PD: No tingueu por de publicar posts en el lloc "incorrecte". Com que és per nosaltres, no importa tant aquesta qüestió, mès que res és per tenir-ho menys o menys organitzat.

    PD2: Sorry per no haver publicat abans les dades dels treballs. He estat liat amb temes varios Crying or Very sad
    avatar
    Andreu


    Posts : 3
    Join date : 28/09/2014
    Location : Catalunya

    Algunes preguntes Empty Re: Algunes preguntes

    Mensaje por Andreu Sáb Oct 04, 2014 8:59 pm

    Hola a tothom voldria saber sobre la tira que em de fer per al Dilluns. Quan ha de medir de llarg i alt i la mida de separació entre dibuixos.

    Seria de molta ajuda.

    Andreu
    Rosy
    Rosy


    Posts : 5
    Join date : 26/09/2014

    Algunes preguntes Empty Re: Algunes preguntes

    Mensaje por Rosy Dom Oct 05, 2014 1:21 pm

    Andreu escribió:Hola a tothom voldria saber sobre la tira que em de fer per al Dilluns. Quan ha de medir de llarg i alt i la mida de separació entre dibuixos.

    Seria de molta ajuda.

    Andreu



    Hola Andreu.

    He mesurat la fulla que va donar la profe:

    Cada rectangle mesura: ( n'hi han 12 en total)
    3,8 cm d'ample
    5 cm d'alçada
    en total de llarg mesura 46,2cm (la suma dels 12 rectangles)


    Espero et serveixi! Fins dilluns.

    Rosy
    avatar
    Andreu


    Posts : 3
    Join date : 28/09/2014
    Location : Catalunya

    Algunes preguntes Empty Re: Algunes preguntes

    Mensaje por Andreu Dom Oct 05, 2014 10:15 pm

    Moltes gràcies Rosy

    Contenido patrocinado


    Algunes preguntes Empty Re: Algunes preguntes

    Mensaje por Contenido patrocinado


      Fecha y hora actual: Dom Abr 28, 2024 8:09 pm